Thursday, November 4, 2010

Sorry Blog..:(

Salam alls...first2..aku nak mintak ampun sempena raya aji yang bakal menjelma...cehhh...bukan lame lagi ker?excited x leh blah...haha..x la..nak say sory coz x update blog....aku ade alasan ok??bukan sengaja tau..huk...huk..aku lagi la resah gelisah sebab x dpt update...takut viewer jatuh...mcm2 aku risau...

Ni kisah nyer..laptop aku nye charger meragam...bateri smpai kong ktorg guna...lupe nak cas...ble nak cas...charger lak problem...dh tu mcm mne??dh pnjm adek ipor nye charger pun x leh...coz x sme lak...tensen giler...g cari kat kdai..harga beratus..giler btul??bukan murah ke menatang tu??ishhh....sabor je la...dh tu...komputer pun problem...cpu rosak..hantar kat bakal abg ipor adek aku suh repair...smlm bru siap...so..rni bru leh update ok??aku x salah kan??hehe...

Dah la Prince lak wat hal...geram giler....5 hari msing2 wat hal sendiri...die ade kursus..x bagi tau aku.smlm gaduh mcm ape je..aku dah nak putus..dia x nak..kalo x leh bagi mse..x yah la ko nak kapel2 kan??x paham btul aku ngan jantan sorang tu...fed up dah ngan pangai dia...sabar je la...skang ni aku mmg wat bodoh je..lantak ko la nak wat ape pun...dah la janji pastu lupe..egt aku ni ape??ishh....Along.....kan best kalo along ade kat Mesia ni..nak ngadu....huhu...

erm...tapi yang best nye sebab viewer dah lebih 100...thanks korang..hargai sgt...follower pun ramai....thanks again....aku tau aku lme x update..sory ok??x pegi jalan2 kat blog korang...sory lagi...jap lagi aku pegi jalan2...skang ni pun jiwa ngah kacau...serabut je..mcm2 nak pkir...dah la bosan duk umah...huhu..sabor je la..hari tue makin dekat...erm..ok la..tu je kot..nanti aku update lagi..salam..tata...:)

P/S:selamat ulang tahun sebulan baby blog....hehe...

No comments:

Post a Comment