Monday, November 15, 2010

Selamat hari raye Haji

Salam alls...rni..pas magrib..aku kne lek kampung dah..kat mne??kat pahang jer...kat persint 9....hhaha...sah2 korang x tau kan..cari la sndri kalo pandaii....aku kne balek dulu tumpang mak cik aku coz kete ktorg x muat kalo nak sumbat balek sekali gus...sadis kan??biasela..org susah...haha...selalu nye kalo nak lek kampung...mmg mcm ni..salah sorg msti pos balek dulu...tapi selalu nye adek aku yg boy tu kne lek dlu..tapi kali ni die kate ade bengkeL SPM....so kne la beralah..mcm yea je ade bengkel tu....bgg sehh sbb kne tggl kn blog ni due hari..cian kat blog....

so...korang pkai baju ape nanti raye??aku pakai baju besa2 je sebab ade kenduri..so x leh nak melawa sgt kan??nanti kotor gak baju tu..cesss...tahun ni kan ktorg wat korban...tapi lek kg pun kejap jer...coz mlm raye tu semua pakat cabut lek dh..mama aku sekolah...adek2 aku pun sme...sekolah dorg x smbung cuti sekolah...kena la dtg kan??mcm2...

Aku bg tau awal2aku x dapat nak update nanti sebab balik kg..korng jgn marah ok??nanti lek dri kg...aku citer pe yg terjadi...huhu...ok la...korang take care la yeaa??selamat hari raye haji...maaf zahir batin...balik kampung hati2....biar lambat asal selamat..sekian berita dari cik qyra..ahaksss....haha..ok la...tata..salam...:)

No comments:

Post a Comment