Tuesday, November 30, 2010

Mencarut???

salam alls...macih la kat sape2 yang follow blog aku ni..hargai sgt2...nk update ape hari ni eh??yang pasti aku ngah touching sebab something..bukan pasal Prince...tpi adela...sgt sakti hati..susah hidup kalo nak puas kan hati semua org..rase nak mencarut...tapi x pe la..mencarut dalam hati jer...x pe kot....

Sejak aku gaduh ngan Prince hari tu..aku dh pndai mencarut..ish2..sguh x elok pangai tu...dulu kat sek menengah macam2 perkataan baru belajr..kalo elok x pe gak...ni semua x de pekdah...Babeng..Lampi...Wak Lu..Siot..ape lagi??semua ade...name je dak sek agama tpi mulut..x de insuran..hahha...pengaruh rakan2 sebaya btul....

Baru2 ni aku dh pandai sebut WTF...apekah maksud WTF??aku rase maksud die What The Fahrin.....hahha..ske2 je tukor..bior ler...x la..mksud die x elok sgt2..korang msti tau kn??smpai Prince pun mrh kat aku..sebab x hbes2 sebut WTF ble mrh..yela..x sebut dh..sebut dlm hati je pasni....kalo korang ske mencarut2 ni...jgn la amal kan..sebab nnti kalo ade budak kecik dgr..die ikut..x terkejut ke kalo anak korang tbe2 sebut WTF gak??kalo aku mmg terkejut..siap nges terharu lagi..pastu msti aku dh lempang mke anak aku tu...hahah....kecik2 dh pandai mencarut....aku pun start mencarut kat sekolah dulu..hehe...dh la budak kecik skang ni advanced terlebih..ape yg kite buat..semua nak ikot..bahaye btul....yela..dorg kan innocent..btul ke aku eja?xpe..jnji korang phm..

so kepada pencarut2 di luar...mari la kita sama2 merubah diri kite ke arah kebaikan...maju lah sukan untuk negara...tbe2....hahah...ok la.jgn carut2 eh...i dont likeee..x baik oo....ok la.tu je kot...salam alls...peace no war..:)

No comments:

Post a Comment