Saturday, November 6, 2010

Salah aku ker??

Salam...aku ngah stress ni..tadi chat ngan Prince...mule2 ok jer..last2 gaduh lagi...aku pun x tau nak cakap pe lagi..aku skang ni x leh tgk die ade silap sket..mula la nak melenting...ntah la...hati aku dah ade kat org len ker??aku rase x..kat fahrin ade la...haha...aku rase mcm biase je...x de la kejadian yang pelik2 berlaku..cume skang ni rase maki alone...nak someone yang dekat ngan aku...sebab kalo pape leh cari die...

Prince lak marah coz aku tulis status kat ym tu...dia terasa..bukan aku letak name die pun...ni kat blog lagi la bnyak psl die..sebab die x pernah bce blog ni...tu yang die x bsing..ntah la...susah ke nak cari org yang leh paham perangai kiter?nape along leh phm pangai aku?sebab die lagi lame kenal aku??x logik la gune alasan tu..aku x ske ngan org yang banyak alasan ni...Ape korang rase kalo korg terpkse face bnde2 mcm ni??kawan2 korang pun back up org len??x support korang??pada hal dorg x tau citer sebenar..salah aku lagi??

Aku buat baik ngan org pun..still org x wat baik ngan aku...mmg x paham...ntah la..aku tau ade hikmah semua ni..tapi smpai bile aku nak tahan ngan pangai org??orang len sesedap oren je buli aku..aku kne sabar je...hmmm....ntah la..ble la Prince yang sebenar Prince nak muncul  dlm life aku??phm x??x la tu..mksud aku ble la lelaki yang pangai mcm putera tu nak datang??kan best kalo ade pkwe yang btul2 macam hero2 novel tu??tapi tau..x kan ade nyer...hmm..ok la..tu je..entry karut..cik qyra yang sedih...:(..salam...

No comments:

Post a Comment