Thursday, November 11, 2010

hari result sedunia..

Salam alls..sht x??aku x brape la...sebab PMS melanda ni...sakit perut melampau...ni pun duk tahan lagi..tapi naseb lega sket pas makan panadol pink kaler tu...yakss....x sedap ok??sebenar ne semua ubat aku rase x sedap...sebab cik qyra ni x ske makan ubat...heheh..

Tajuk entry rni pasal result pekse...mule2 ak nak say tahniah kat adek aku yang last sebab result upsr die ok...ade la A kan...pastu ptg ni result sekolah agama die lak kuar...Korang x tau yea??PSRA la...x tau die dapat ape..aku dlu dapat jaid jiddan je...x mampu nak dapat mumtaz..hehe...so..habis la adek aku balek kampung ni...semua duk tnye result pekse die..yela..family aku kalo sape2 ade pekse besar..dorang mmg kepochi sket...sibuk nak tau result anak orang..nak banding2 ngan result pekse anak2 masing2...x nak jatuh saham la kata kan..macam2 la...aku dulu wat pekak je dorang duk  tnye result SPM aku...relex sudeh...aku dapat brape SPM?ade la..Prince pun x ta..haha..jgn harap aku nak bagi tau..aku agak die lagi teror...cess...x leh jadi..dah la pointer die selalu meletoppp.....jeles sudeh...

Citer pasal result pekse aku lak..aku duk bukak student portal dari semalam lagi...haram nak ada..asyek2 kuar bnde yang sme..tempoh paparan keputusan tamat..gile...kate kuar rni..aku excited ni...cuak lagi la...x yah citer...dapat ape la kan??erm..doa2 la aku lulus ngan ok...aminnn....amin cepat semua...hehe...cik qyra ngah bosan..layan kan je la...

ok la..tu je rni..perut sudeh sakit...tata alls..salam...peace no war..haha...:)

2 comments:

Aku a.k.a Me said...

ingatkan amek result upsr.. hahaha :P

LuKiSaN hAtI said...

dak ler...kite dh besor ler...

Post a Comment