Friday, November 5, 2010

Happy Deepavali...

Salam alls..tajuk entry ni bukan sebab aku sambut deepavali eh??jgn egt aku pegi pecah kelapa pagi tadi kat Batu Caves..aku saje2 je wish...mane tau korang smbut deepavali makan muruku kan....haha....rni x de wat pe sgt kat umah..td jer pegi sekolah mak aku..tolong kemas bilik seni sebab bilik tu dak kena atack ngan anai2...banyak giler bnde kne buang...sayang weyh...kerts lukisan elok lagi..tapi kne bakar gak sebab ade kesan tapak kaki die...haha...ade ke??bukan tapak kaki..tapi sarang anai2 tu la...

Berpeluh la gak nak kemas...banyak barang nak angkut kuar...ngan kipas x de...sabor je la..tapi mak aku kate nak belanja ktorg makan Pizza Hut..kate nye..kalo x belanja mlm ni siap la..mogok beramai2...huhu...ble lagi nak makan pizza baru yang ade 6 jenis Cheese tu kan?sah aku muntah nanti kalo makan...very the muak ok??aku ni dah la susah nak makan cheese tu...yuhuuu....x pe...sebab kan dah lame x makan pizza..so kena telan gak...chaiyok2 qira...

erm...smlm msg along boy kat mesir...egt die x balas...tapi aku bgun tdo td ade msg die..sebab ayat aku yang touching kot smlm..tu yang die balas tu...msti die pkir aku ngah sedih..mmg ngah sedih pun...otak serabut...ermm..ble la nak selesai kes yang same??bosan..fed up...thanks along sebab susah2  msg orang dari Mesir...kan best kalo along ade sni...erm...sedih...

ok la..tu je kot...doa kan aku hepy mcm korang k??ok la..hepy deepavali and salam alls...tata..:)

No comments:

Post a Comment