Sunday, November 21, 2010

Pc wat hal lagi...

salam alls...aku baru lek dri repairpc ngan lappy..byk giler duit trbg..sabor jela..naseb bukan duit aku...huhu..mule2 btul kan cpu dulu...x hbes2 rosak bnde yg same..boot nye problem..last2ok gak..dah tu..lappy lakpunye hal..charger yang baru beli hritu x leh pkai...kne tbh duit utk charger lain...sebab lappy tu demand sket..nak pkai charger mahal je...charger murah x lut..ngade btul...

Dah siap semua..pastu masukkan anti virus lak...lappy ngan pc yg masuk anti virus...ok siap semua..teman minah senget(adek aku yg gurl) belibling2die...nak lekat kat blkg hp die...biase la...nak bagi berkilau2..macam mak datin je..aku nk btul kan keypad hp ngok ni...tapi mahal lak...baik beli hp baru jer...x pe la..nanti kumpulduit bli baru..sedih kan??huhu...

Tu je la kot...jap lagi aku update len kalo rajin....huhu..nak g bace blog org len jap...duit pun dh banyak ni kat nuff...hehe....i likeee...ok la..salam..peace no war...:)

P/S:Prince kan x wish pun 4 bulan ktorg kenal..sadis x??

1 comment:

Post a Comment