Sunday, November 28, 2010

Melayan....

Salam alls..wt pe di hujung mggu??aku mcm besa..duk umah.masak2 n makan2...tu je kje aku....Semalam aku undi la sepet ngan Incik Zack tu...dorang kan termasuk dlm senarai blog pilihan...so....layan ke jer la...undi bukan kne duit....aku cari2 gak name aku...x de..sadis ok???pastu..aku jumpe satu blog ni...name blog die Blog aku bukan blog bapak kau....perghh...gempak siot..lwak nak mati..dah leh saing zack zuhairi die ni..citer2 die mmg terbaikkk la....aku asyek ketawa je...same mcm blog zack jer..ble bce rase hepy...lupe bnde len....

Aku rase aku tau name aku x msuk dlm senarai..sebab blog aku ni kan CINCAI jer...x gempak pun mcm org len punyer..sadis ooo...ayat org majuk....haha..xpe la..next year leh try lagi..chaiyok2 qyra....aku dh letak dh blog yang aku khatam kan semalm tu....smpai 5 pagi tau bce entry2 die semua....ngntuk tahap gaban dh ni...sabor je la.....tapi berbaloi baloi....haha...

Adek aku dh try usha olay yang Sepet pkai tu...bapak mahal harge die....Fahrin..tolong beli kan untuk kiter bole??pastu..ade satu lagi..aku nk promote...mlm ni tgk tv3 yea??ade citer Dalil Cinte..Fahrin a.k.a hubby kesayangan ku itu berlakon..jgn x tgk....hahah....

ok la...x nak citer psl Prince sebab gaduh x hbes lagi..die ckp smbung hari ni...okies...x de hal derr...meh la nak gaduh..lgsung wa x gentar...hahah...bole blah nak ckp mcm tu..sah2 tmbh perang besar..ntah ble la aku ngan die nak ok mcm kapel2 len??gaduh je kje...kalo tnye die sah2 die ckap ku emo lebih...cess..rumah terbakar nampak asap...terbakar hati sape yg tau??mcm tu kan karam singh walia ckp??haha....ske suki aku jer nk ubah2..ade aku kisah...ok la...tu je kot merapu2 rni...sile la undi mereka2 yang termasuk dlm senarai blog pilihan tu yea...go go chaiyok para bloggers....salam...tata....:)

No comments:

Post a Comment