Friday, November 19, 2010

Terasa Ok??

Salam alls...smlm kan...Prince kan...die kan...sakit kan hati aku kan....hahah..ayat  mcm haram jer...x la..semalam tersa sket je ngan die...tapi x pe la...die x sht smlm..sakit pale...abai kan la...bnde kecik je pun...tapi kalo di wat hal besar...kite cari boy len...ahaks....jahat kan??main2 jer..kalo die bace entry ni sah mengamuk...x hbs2...aku pun mcm dh bosan sket citer psl die...bole x ckp mcm tu??hehe..ske2 oren aku je kan??

Aku selalu je berangan nak dapat bf mcm putera raja dlm citer kat tb tu...sweet je kan??tapi mmg x la nak dapat...yang kawan ngan aku semua nye sengal2..x leh wat husband...Prince termasuk ke??no komen...aku skang duk sbuk bce love story yang dalam contest CST production tu...keje dorg mmg best beb...dorg ade wat contest..and hadiah nye free shoot korg nye love strory....aku mcm nak join..tapi ktorg baru lagi...so mls nak join....masih mentah...x sesuai la..

Aku bce kisah dorg mcm2 ade...ade yang smpai 11 tahun bercinta..ade yg dh tung..yg dah kawen...sweet sgt2 bf dorg tu...nape la pkwe aku x sweet mcm tu??uhuh..sedih....Fahrin...i need u....haha..ok la...mls nak citer  pnjg2..nanti korang pikir aku ni ske kutuk2 bf sndri..bukan kutuk..just nak luah kan jer....ok...salam...tata...

P/S:entry ni sakai sket...abai  kan  kalo x nak bace...:(

No comments:

Post a Comment