Saturday, November 27, 2010

Sweet kan??

Salam alls...korang pernah dengar lagu Dadali x??tajuk die....di saat aku mencintai mu...smlm aku chat ler ngan Incik Fendy...aku batak2 la suh die dgr lagu radja yang baru tu...die ckp x layan..sebab die ade lagu best lagi dri tu...pastu die suh dgr....aku bukak you tube....cri trus lagu dadali nih..sekali dgr trus ske...sweet oooo.....aku x tau plak ni lagu endon ke melayu kiter....sbb x pernah dgr kat radio....macih yea incik Fendy..sebab introduce lagu ni kat kiter...hehe....tau ler awk tu jiwang....dalam hati ade taman daaa.....

Aku tujukan lagu ni utk Prince yang ske wat aku sakit hati...pndai plak die nak kol aku sebelum g kerja pagi tdi...siap bebel sebab aku tdo kul 4 pagi..sebab on9 je kje nyer...bior ler.....hehe...and last sekali...aku tuju kan lagu ni utk fans2 man utd,fans2 cik qyra....(ade ker??)...org yang ske lagu jiwang2....utk Fahrin tersayang.....hahaha...sile la dgr....sekian terime kasih....


No comments:

Post a Comment