Monday, November 22, 2010

nak kerjaaaaa laa

salam alls..smlm kan ktorg g makan steamboat...dekat subang..sebelah je ngan sunway pyramid tu..sedap oo..harga pun boleh tahan la...macam2 seafood ade...makan la smpai lebam...balik dari makan tu..aku kol Prince...cakap kat die g makan...pastu die bgg je sebab aku makn udang...die dh la hantu udang....tapi die x leh makn sebab bulan pose hri tu die msti sakit kalomakan seafood...so doktor x bagi makan dah...doktor suh stop sekejap...die merayu rayu ckp kat aku nak makan udang smlm....aku x bagi..nanti sakit aku gak yang susah....kalo dekat x pe...ni Penang..jauh ooo....jangan la nak Mengade yea??

Aku ngah stress ni..nak kerja...x kisah la kerja cikai pun..jnji kerja...serabut seyhh duk umah..otak rase nak meletup dh...nak pakai duit lagi...aduss...stres....kalo x nak update blog leh x??malm kang aku update kalo rajin...chiaoo.....salam...:(

No comments:

Post a Comment