Wednesday, December 1, 2010

Edit pic

Salam alls...wt ape tuh??aku mcm biase....tgh berusaha untuk membesarkan badan...nmpk mcm x berjaya lagi..ladang anggur yang di usaha kan pun berjalan seperti biase.....makin berjaya dan berkembang...x lama lagi aku leh bukak kedai on9 jual anggur....hahah...

Aku nak edit pic2 aku...nk letak watermark semua....tapi x pndai la...x tau nak pkai ape..aku dh donlod photoshop smlm..tpi mcm x byk je features2 die...x cun la..ermm...cm ne ni??aku mmg dri dlu x reti edit2 bnde ni..x ske bnde remeh2..sng kate jiwa x berseni la...bek la korang suh aku men game...tu mmg pebret aku la..x yah suh pun kadg2 aku wat..x pun chating...i likee.....(cik mija marah aku sebut i like sebab die ckp pkwe die slalu sebut bnde ni..nk wt cmne mija...pkwe ko ade jodoh la tu ngan aku...hahah..)..

x pela...nanti aku try donlod software len...kot2 sng sket nk phm...ok la....peace no war..salam alls.:)

No comments:

Post a Comment