Monday, October 18, 2010

thank u nuffnang...:)

Salam all...celik je mte mghadap lappy..bgus la sgt..awek sape ni?awek fahrin gak..hahah..sengal owh...tjuk entry rni psl nuffnang..aku mle2 mcm x cye sket ngan bnde ni..ye la..nk dekat smgu join..viewer mkin tmbh tp duit haram x msuk..erm..nape la..

X pe la...hri ni cek dh msuk duit...alhamdulillah...rezeki kan??ade la sket..x smpai puluh2 pun...ble la nk rbu2??x sbr nih...huhu...sebab kan usaha aku yg rajin promote blog n tgl kan link kat blog org len..maka dapat la ciput duit...jnji ado...korg kalo yg ade blog tu,wat la nuffnang cm aku yea??kot2 leh kye...tp kne update slalu la...kalo mls update duit pun x msuk derr...

Sabar tu ade hikmah nyer..td pepagi lagi dh nak start perg ngan Prince...aku kan byk x puas hati...cian kat dia...x pe la..kalo aku leh sabar ngan dia,x kan dia x leh sabar ngan aku kan?give and take ok??bru ADIL..jgn nak berat sebelah ok??i dont like....

Comel x bebear pgg munge tu??hehe..jmpe kat blog sape ntah smlm..dpt la copy..comel kan??tu kire penyambut tetamu blog aku la...comel cm tuan blog..ahaks...kalo rase2 nak muntah,g toilet ok??hahha...egt jap lg nak tmbh bnde bru kat blog..nk bg comel2...bru leh dpt byk duit kalo rmai view kan??huhu..ok la...tu je kot for today..ske2 oren je nk rojak2 bhse..ade aku kisah??ok la allz...tata....salam..:)

3 comments:

Aidy Shahiezad said...

salam singgah 1st time... :)

visit my newest entry:-

Tiga Kali Tekan, Berakhir Jadi Tekanan..
(http://aidyshahiezad.blogspot.com)

LuKiSaN hAtI said...

nacih singgah...

Oney Nurislam said...

singgah 1 time

Post a Comment