Monday, October 25, 2010

Panggilan Manja???

Salam allz...rni cik qyra rajin nak update byk2..hehe....td kte nak wat another love story kan??tu nanti ek??skang ni aku nak update psl satu bnde...sile tgk tajuk entry di atas...aku dah lame nak wat entry ni..tp asyek busy je...hahha..bz la sgt kan??x la..asyek lupe la...byk sgt nak citer smpai lupe nak kuar kan entry ni...bagi korang maybe la ngarut bnde ni..tapi bg aku bnde mcm selalu je jdi persoalan dlm life aku..msti korang pelik ngan tajuk ni...ekceli ni bukan panggilan manja kat umah...tpi pgglan manja ble korang ngan bf or husband korng..senang citer korang pgil dorg ape???ni antara pggln yang selalu aku dgr la...

1.abang/sayang-ni aku rase selalu je dgr..selalu org dh kawen je pakai pggln ni..tp skang ni org yang bru kapel pun gune gak...so x heran la sgt..x rase pelik pun...lelaki ni kan ske kalo gurl pggil dorg abg...nape yea?maybe dorg rse di hormati and kite respect dorg kot....tu pendapat aku la...

2.B/Ayang-ni pun selalu je dgr..aku pernah gune ngan ex aku dulu...b tu stands for hubby la konon2 nye...naseb Prince x bce blog ni..leh citer pglmn lampau..die pling x ske kalo aku citer psl ex2 aku yang ramai tu...hehe...nape ntah.....

3.Hubby/Honey-yang ni pun prnh dgr...tp aku x pnh pkai yg ni...aku x ske bf aku pggil aku honey..nak tau sebab ape??aku rse die pggl gurl len je..kan bunyi nye mcm Hani...very the x ske ok??cik qyra seorang yang kuat jeles...:)..gurl len ok la kot..msing2 nye taste kan??

4.Papa/Mama-yang ni pun slalu je dgr..prnah pkai gak zman dolu2...bukan aku nak eh??ex aku yg smgt nak gune..die kate mcm manje je...ye ke?mcm dh ade anak yea la..tp lme2 best gak..rse sweet je..hehe....msti korang pelik kan??brpe ramai la ex cik qyra ni??x ramai la..kurang 10 org...haha..mati aku kalo Prince bce statement ni...

5.Mummy/Daddy-yang ni konfem x prnh gune..yang ni aku x minat sgt..mcm org tua sket..kan?kan?hehe..tp pade sape2 yg gune aku mmg respek la...sebab len dri len and jarang org gne...

6.Bucuk/Macam-yg ni ad ke org gune??mcm x de je kan..ok2..yang ni aku tmbh k??sje2 je..mane tau korg dh bosan guna yang kat atas tu...leh la gune yang ni kan??tp aku x rela kalo Prince pggl mcm tu...mmg cri nahas kalo die pggl aku mcm tu...

Tu je kot yang selalu ku dgr..x tau la kot2 ade yang len...kalo korang ade pggln len,komen la kat bwh ni...korang nak tau aku gune yg mne satu ngan Prince??hehe..biar lah rahsie...ok la..nk g tgk Fahrin kat fb...daaa..salam allz...

No comments:

Post a Comment