Thursday, October 14, 2010

Mood:Stress ngan EXAM...:(

Salam allz...sht ke korg2 yg bce blog aku nih??aku x berapa nk sht sbb dh start exam week..kne stdy maut lorh..very the bosan...hishhh..nape la kne amek exam kan?kan?kalo x amek x leh ke??dh hbs bljr trus lek umah...erm...aku dh ngarut ni...pale dh weng cm ni la jd nyer..cian cik qyra kan...nak Fahrin dtg teman stdy...hahah..giler best kalo btul2...dpt dating2 skali..dush..dush...berangan je tau kan??

Jumaat first paper aku utk sem ni..hope leh wat la...doa kan aku yea u allz..dh stdy..harap2 kuar la pe yg di bce tu...ni nak citer sket peristiwa pagi td..aku x tdo dri smlm tau smate mate nk kuar awal g bayar yuran...smpai2 je kat tmpt tu,manusia punye la sesak cm nk mengundi pilihan raya dh...aduss..tensen2..x pe..tgu la dlm SEJAM ok??bru leh berebut cm anak aym g amek no..tolak2 bagai..siap ade mamat tu sound lg..beratur la..yg lmbt duk blkg..mmg x la wei...sape suh ko x potong line cm aku??ikut sgt peraturan..kan dh duk blkg..pastu lg nk bsing2...budus betul..time2 mcm ni ko nak org ikut law??ko egt tadika ke budak2 nak ikut ckp ko??semua org pnting kan dri sndri la kat sni..x de nye bek2 nk ikut law..kalo ikut law,ko mmg x leh hdup la kat sni...nmpk sgt budak bru tu..x tau adat resam kat sni..bljr lah dgn senior2 anda cre2 x jd skema...:)

Prince pun makin bz ngan keje dia..x de mse sgt dh mcm dlu..skang ni aku dh bg gelaran kat dia..Aku pgil dia CEO..mana tak nyer..asl aku msg je ckp dlm meeting..3 hari turut2 meeting..setahu aku CEO je kaki g meeting ni...ntah la...dia marah aku pgil cm tu..sbb mcm perli dia...hahah...mulut sy masin tau...sy ckp pape pun leh jd..x cye tnye geng2 sy..dorg pling tkut kalo sy ckp pape yg x elok..msti jdi nyer...byk kali dh..aku rase sbb aku teraniaya dri kecik kot...huhu...Aku pnh dgr ustad ckp dulu..org yg dizalimi ni doa die makbul..jgn la ske2 nak zalim kan org...huhu...

Bosan giler skang ni..kje nye stdy ngan hadap laptop je...x leh balek umah...dah x lalu makan nasi bgkus tau??org yg jauh dri fmily je tau azab ni...huhu..pas exam nnti nk g meronggeng puas2..tgu la shopping2 complex sekalian..Cik Qyra bakal jelajah korg satu2...aku pun ngah bengang ngan hamba2 allah ni..janji x leh pkai...naseb la aku tergerak nk wat sendiri...x pe la...ko kena tindas kan?kan?ade hikmah nyer..bukan x biase kena kan?dh nak muntoh ngan pangai2 manusia yg spesis ni...biar lah..Tuhan tu Adil..tgu je la nanti...:)

Aku bce blog Ceeramoon kakak si Sepet tu..bljr la nk msuk kan nuffnang..x jd la plak..nape ntah..kalo ade sape2 yg tau,sila ajar awek fahrin yg comel ni..nk buat duit gak...dh start kne kumpul duit ni...aduhai..pening2..kan best kalo hdup x yah pkir pape??happy je...mane ade org mcm tu..semua org ade problem msing2..even animal pun ade mslh tau..hmmm...ntah lerrr..

Erm.....x tau nk ckp pe dh..bosan plus stress plus nak lek umah....ok la..tu je kali nye entry..salam..tata..:(

P/S:Teringin nk mam mee goreng pataya..dh dua mgu dh..x bli2 lg...huhu...

No comments:

Post a Comment