Monday, October 25, 2010

3 hari yang busy...:(

Salam allz...rase lme giler tggl blog...huhu..padahal bru tga hri...aku bukan saje2 x update ok??byk giler alasan nape aku x update blog...bru tge hri x update..viewer dh trun...uwaaaaaaaaaaa.......scary nyer...hbs duit aku...sob..sob...ni aktiviti dan alasan nape aku x leh update...

Sabtu-aku mmg nk update hri ni..tp ayah and mak aku x de....tgl la budak2 tu ngan aku kat umah..mak n ayah aku pegi trgganu..sebab tgk sedara sakit..pastu ptg aku kena la pegi umah mak cik aku sbb x de mak ayah kan??kne la tumpang mak ayah org len jap..huhu...kang pape jd payah plak ble duk umah sendiri..lagi pun,aku kne tlg jge nenek aku sakit...baik sgguh cik qyra ni kan??ahakss....jgn jeles ok??kat umah mak cik aku plak x de tenet..so mmg x bwk lappy la...mcm mne nak update kan??kat sne x buat ape pun..main ngan sepupu yang kecik tu je..umah mak cik aku ala2 kondo sket..ade swimming pool...ape lagi...adek2 aku mcm batak sket..name pun lme x jmpe pool kan??kje nak berendam je la...smpai mlm pun mandi...walau pun x reti swim,tp pegi berendam pun jd la...aku mandi hari ahad je..sbb hari sbtu tu ramai mamat2 x de kje melepak tepi pool..segan nak wat kuak lentang...hahaha...patut nye malam ni aku dh lek umah....tp di sebab kan tiket bas hbs,parents aku nek bas mlm..so smpai sni lak dlm 6 pgi...x kan nak dtg amek ktorg kan??kne la tdo lagi smlm kat umah makcik..esok tgh hri bru blah lek umah....

Ahad-rni bgun pagi2...main2 ngan sepupu...tlg mak cik aku msk sket...pastu siap2 nak lek umah...x sabar oo nak lek umah....dah smpai umah lak...byk bnde len nak wat...dah berebut lappy lak ngan adek aku yg "pandai" tu...so malas la nak gaduh2..bg la die can nak tgk citer korea yang dh berpuluh kali die tgk tu....sentappp nih....so...x leh update lagi..cian baby aku kan??kne tggl yea??x pe..ni kite dh balek dh..x tggl blog dh..huhu...semalam borak ngan Prince..die ckp nak bli henset bru..waaaaa....kye dh ke??hehhe....tp yang x leh blah tu..die nak bli hp yang aku nak tu...uwaaaa.......sgt jeles ok??tp die kte nak tggu hrge turun dlu...aku suh die bli sebab nanti leh aku pnjm...hahah..strategi tu penting....hp yang aku nak ni name die nokia n97 touch screen tu...sgt comel and marbeles ok??huhu..ble la fahrin nak bli kan ni???hahah..sengal....td pgi kan aku mimpi fahrin..seyes nmpk mke die...mcm ngah berlakon drama plak...siap jd husband and wife tu....ala2 novel gtu..Kol Prince ckp la bnde ni..pastu die majuk...jeles ooo...hahah..name pun mimpi...mne la aku nak tau kan??jeles pape ntah...:)

Rni lak aku rajin sket..bgun pgi2 lagi..basuh bju..wat brekfast....masak makan utk lunch...huhu.....sy bakal menantu siape??hahah...byk nak update lagi..tp nanti2 la..jnji aku dh update utk 3 hri ni...thanks pade yang tggu new entry...nanti aku wat love story lain ke....tgk la...x jnji ok??ok la alzz...take care...enjoy your day..salam...tata...

No comments:

Post a Comment