Tuesday, October 5, 2010

G.T.O

Salam..dh mkn semua??mentang2 dh ade follower kan??nk kerek plak...thanks to my fans yg jd follower tu..aku hargai korg sesgt...heheh..smlm dh citer psl aku kan??rni aku nk citer psl geng2 sengal aku kat sekolah menengah dolu2...

Dulu...aku sekolah kat Sek.Men Ibn Khaldun atau pun short cut nye SMIK...sekolah ni letak nye di dalam area Jalan Kebun,Shah Alam...persekitaran nye dalam kawasan kampung...bgus mak ayh aku plih skool utk aku...giler azab duk stu...x de bandar...mmg x leh wat jahat..aku duk stu dri Form 1 smpai la Form 5..sekolah tu ade ostel..Aku duk ostel smpai Form 3 sje..

Aku kenal geng2 aku ni wktu first day dlm kelas la...Mke semua suci2 je time ni..hahah...Time ni ktorg ngah HANTU tgk citer F4...maka terbentuk la geng F5 di sini...aku jd jerry..aku x ske pun..sbb aku ske vanness..tp cik eita telah berebut ngan aku...so...amek je la..nk sgt kan??

GTO tercipta wktu ktorg form 4 x silap..tp wktu ni x de name geng lg...sbb bru mule nk jd jahat..ahli2 GTO ade 7 semua nye..termasuk aku...Mcm dragon ball..ade 7 bjik semua nyer...ni senarai ahli2 dan perangai2 GTO:
1.Nor Hidayah/Mek Nor(ketua geng)-Gengster...johorian...ske ajak aku wat jahat..hehe..penolong kelas wktu form 5...smpai skang pelik cm ne die leh jd penolong..Ramai skandal dulu..skang ni stdy amek kos Hot&Cat..dh ade pkwe rse nyer..sbb aku slalu tgk status die kat fb..ayat jiwang2..dh ade la tu...skang ni bdn die dh mkin kembang..tu menunjuk kan die makin bahagia..bgus2...Ske gelak kan org...die penah nges wktu ktorg wat surprise beday party utk die...hahah...touching..dalam hati ade taman rupe nyer minah ni..die anak 3..patut la degil kan???huhu..

2.Siti Amirah/Mek Rah-aku ske pgil die mek rah coz die ni ade kne mgena ngan Kelantan...sbb tu die putih melepak..cm anak cina sesat dlm geng aku tu...minah ni slalu je perasan ayu..kalo die sign pape,msti ade trademark die bwh tu..Gardiss Are-U..cehh..nk muntoh...die anak no 4 rse nyer..4 ke 5 eh??lupe2..sory rah..kira kamceng la ngan aku..sbb hantu laksa dia ni..ngan ceklat cadbury..dulu ktorg slalu gosip kan dia ngan anak pengetua sekolah...hahah..dri form 1 smpai Form 5..lekat gosip tu..even smpai skang kot..haha..skang dia stdy kt Kuis..amek kos Islamic Bangking..dh ade balak ni...die poyo kate kat aku teman tapi mesra..egt aku nk cye??haha..dlm geng aku die ni bantut sket...huhu..pangai dia dulu x de la jahat sgt..biase2 jer..

3.Nurul Atiqa/Et-aku pgil et sbb ade sejarah nya..die ade secret admire time form 5 dlu..u jump i jump kan et??haha..et tu gabungan name die ngan budak yg ske die tu...minah ni nyemak dlm skolah ktorg time form 4..die msuk ngan twins dia...tgi minah ni..putih2 gak...die ni ske bercakap..pastu kalo cakap,x pause x sah...dia hantu mawi dlu..skang x tau la..ske gosip2...skang stdy kat Uitm..kos mechanical engineering rse nyer..boleh tahan ramai peminat die dlm kelas dlu...perasan hot..myampah...hahaha..die pun nanges time ktorg wt surprise beday party dlu..die dpt teddy bear..huhu...anak no 4 kot..btul la..

4.Siti Nor Hamizah/Mija-ni yg pling rapat ngan aku..die x duk ostel skali ngan ktorg..sbb umah die sekangkang kera je dri skool tu..die g sek dlu nek beskal..bajet sopan..haha..dlm geng tu,die pling bongsu..anak no 3..degil gak ni..die skang kje..x stdy...dh ade balak..die duk sebelah aku dlu..slalu teman men badminton pas skool...pembersih and cermat..meja dia dlu yg pling lame bertahan..x koyak pembalut..x cam meja aku...dh lobang sana sni..org slalu egt die pendiam..padahal ngan aku ske je membebel..mcm2 citer kuar..aku pgil mija sbb die jawa...heheh..sah die marah bce statement yg ni..

5.Nureita/Eita-tomboi...ganas..lasak..amek ko..haha...die lahir sme bulan ngan aku..tp aku lg tue..die ni teror men bola jaring..sbb dia lincah...terlebih ubat kot...haha...die duk depan aku dlu...sebelah Et..anak kesygn teacher roy a.k.a bakal mak mertua...ske je tdo dlm kelas cm aku..haha..skang ni stdy kat Nilai..kos Nursing..x bleh blah kos dia..cm ne la ko dpt eita??mati la pesakit ko nnnti..haha..

6.Raihanah/yenna-dia ni yg pling alim n sopan dlm geng ni..mcm ustazah gak la...dlm kelas snyp je..die kne gosip gak dlu...ngan dak kelas wktu form 5...haha...org utara...anak second last...dia ada abg..abg die HENSEM ...haha..skang ni dok praktikal rse nyer...kat hspital sbb die amek farmasi..jual2 ubat..huhu...dia ni dh dpt title HAJAH sbb wktu form 3 die hlg sebulan lebih..g haji ngan family dia..so mmg tepat la di kata kan ustazah..haha..dia x de pkwe kot sbb x de pun gosip2 liar trbaru dri mulut dak2 len...

7.Aku/qyra(awek fahrin)-simple je dlm kelas..aku slalu bsing2 pun dlm geng aku je...luar geng...x de mkne nyer..hantu fahrin cm biase la kan...aku pnh dpt pujian dri budak laki dlu..budak pling low profile dlm geng..x tpu..aku pun x cye..haha..nmpk sgt la aku ni bek...(jgn muntah k??)...aku x de kne gosip ngan sesape..ske tdo dlm kelas..dri dlu smpai skang..haha...anak sulung...ske gosip2 kan org len...hehe..skang dh ade Prince..stdy kat Unisel..kos Bisnes It..

tu adalah description psl geng2 aku..sket2 dh la..nnti dorg memekak sbb aku tlg dorg femes dlm blog...:(..ade byk kisah2 kenakalan ktorg dlu2..tp tu nnti aku citer...aku nk g melantak dlu..

p/s:aku rndu GTO...:(

No comments:

Post a Comment