Tuesday, October 26, 2010

Muffin Day...

Salam allz....rni sgt bz ok??penat sebab msk mcm2 bnde...rtu aku ckp nak wat muffin kan??pas delay beberape hri...maka hri ni la pembuatan nyer...hehe...bukak segala resipi yang ade...mcm2 halangan yang dtg..dh beli dulang wat muffin tp ble nak bakar dulang plak x muat dlm oven..aduhai....sabor je la kan??

Waktu bakar tu,naik cantek giler...bgga seyhhh..egt sng ke nak baking2 bnde ni??perlu kesabaran yang sgt mendalam...aku duk tggu la depan oven wktu first bakar tu...excited..hehe...dh amek gmbr dh..tp usb kabel x de..kne pnjm ngan bakal adek ipor...budak nye x smpai2 lagi..padahal umah x ler jauh mane...ermmm...tggu je la...nanti kalo ade aku msuk kan ok??wat mse ni citer je dlu..

dh siap bakar..fuhhh..testing dlm mulut..pergh...terbaik la...lembut giler...maybe sebab pkai buttercup kot...wat perisa ceklat..sebab kalo vanilla aku kureng sket...aku kan x leh mnum susu...so vanilla tu pun lebih kurang susu gak...hehe...dh lupe la nak update ape lgi..sebab td sedara dtg..ngah update pun leh pause2..hilang ilham ok??huhuhu...

ok la...tu je kot...pening nak update dah...ok la...tata...salam allz...:)

No comments:

Post a Comment