Tuesday, October 19, 2010

Last Day in UNISEL...

Salam..hari ni last day aku kat sni..petg kang kul 2 ade last paper...hri ni awwal ngun coz x leh tdo..cuak plak ngan paper ptg kang..hope leh ler jawab kan??egt nk stdy sket jap lg..tp..pape pun..hadap lappy dlu..nak update la..skang dh mcm rutin harian plak..bgun pgi update blog...

Td bru perasan follower dh tmbh jd 10 org..thanks yea..harap2 makin bertambah dri hari ke hari...rni last day...mcm2 perasaan ade..hepy sbb susah pyh slame 2 thun stgh...3 kali puase kat sni dh smpai ke pghujung..insyaallah..ni last sem aku...sedih plak sebab kwn2 kot..tp x de la nk nges..buang air mte..x kuase mak..haha..

Pgi td dh perg besar ngan Prince..amek ko...semua kuar..gduh mcm pape ntah masing2...ble la nk brubah kan??selagi leh gduh,gduh je...jgn thn2...sila ikut nasihat cik qyra yea??mampus ramai yg clash nanti...haha...tp pas gduh dh ok lek...ktorg mmg mcm tu..gduh bagai nak rak...last2 ok je balek....ntah la..mcm sakai pun adegak kadang2..hahah...

Excited ni nak hbs..mlm kang kalo aku rajin aku post entry psl kemerdekaan aku k??org len smbut bulan ogos merdeka..aku smbut bulan 10...ade aku kisah??jnji dh setel semua kan??pas exam tgu ayah dtg amek aku..nak angkut segala barang2...hmm..satu ape pun x kemas lg..x pe la...pas exam kang setel kan..skang pkir paper dulu...

Ok la..tu je kot entry merapu meraban di pagi hari...nak pegi stdy jap..belek2 notes..ok la u allz..semoga hari ni hari yg bermakna dlm life korg...salam..tata...:)

No comments:

Post a Comment