Sunday, October 3, 2010

First Day In Blog World...

Salam..x tau nk start cm ne..erm...tadi berkobar2 nk tulis entry kat cni...skang dh blank lak...sat g aku nk blah dh..nk lek ostel...so agak kalut sket..nnti malam kalo leh on9,aku update pe yg aku nk citer...ok?buat mse ni just want to say Hi to my new Baby...Lukisan Hati...Tempat meluah kan segala yg terbuku n tertulis di hati...(jiwang x hengat nih)..


Kul 9 lebih.aku smpai ostel..tegur dak2 umah lebih kurg,pastu on lappy cri tenet..sni wireless..tp adat la..bnde free..so agak kelembapan di sini..byk kali try..bru dpt access..dh tenet ok..line maxis lak cm haram..(kan dh kuar bahasa kurg sopan)..nk msg ehem2 pun pyh..


Td sblum lek..ade citer sadis..tp x mau la citer...citer sadis tu kiter tguh kan dlu..rni start ngan topik nape aku giler sgt nk wt blog ni..


Antara Reason2 yg aku rase munasabah wat blog:
1.kawan2 aku ramai yg ade blog..so agak terpengaruh..haha..
2.sbb aku duk giler gelak sengsorg bce blog zackzuhairi...haha..peace incik zack..
3.Td ptg aku terbukak lak blog Sepet ngan balak die...lagi la kobar2 nk wt..best giler blog depa..
4.Aku bosan kat ostel..nk wt assignment mls..tu yg wt blog...hahah..
5.Sje isi mse lapang..lapang ke cik qyra oii??lapang la kot kalo dh ade blog tu..heheh...
6.ni alasan pling best aku rase..tunjuk protes kat Prince(balak aku)..die x tau lagi aku ade blog ni..kalo die tau  msti die bsing...lantak la..sape suh die bz sgt??:)


Tu je kot for kali nye entry...tgk2 la kalo aku rajin lg mlm kang..aku buh citer bru k??aku nk g bce blog sepet ngan balak die,si qery tu..ok...salam..tata...

No comments:

Post a Comment