Monday, October 18, 2010

Nak single leh x??

Salam..mood rni ialah bosan and nak single....agak2 korg aku dpt x jd single balek mcm dlu2??erm...tu la..dlu single..nak gedik2 ade bf..dh ade,nak single plak...tu la manusia..x pernah bersyukur dgn ape yg tuhan dah bg..ntah la...aku x puas hati sket kot ngan Prince...(x puas hati byk sebenar nyer)...huhu..

Skang ni ktorg dh makin renggang..x tau la nape...dh la msing2 jauh...pastu die lak nak wat pangai kan...mmg saje cri nahas nak kne sembur ngan aku la tu...die mmg x brani sembur aku..aku pun x tau nape die leh sabar ngan aku...selalu je aku tnye.."nape awk x pernah tgi suara or marah2 sy??"..die jawab.."kalo sy mrh2 awk,hati sy x tng..elok wat kje..trus stop wt kje..duk pkir psl awk"...hmmm..bg korg sweet ke mcm tu??sweett la kot...

Ntah la..kalo single leh cri skandal2 bru..hobi aku..kumpul kwn ramai2..pastu kalo dh mcm nyampah ngan dorg yg pangai x serupa org tu,demand lebih,ape lg...aku akan delete secara berjemaah ye kwn2..segala email2 ym,tagged,facebook aku clean kan dri sebarang skendel...pastu start cri lain..giler kan?perasan cun je wt mcm tu..x bek ooo..jgn ikut pangai buruk awek fahrin ni k??

Sejak kenal ngan Prince ni,rezeki lelaki nak kenal makin melimpah ruah..waaaa....mcm duit kan...kalo duit kan bgus...aduhai...rase aku status kat tagged ngan fb dh tukar in relationship dh..tp still lg dorg nak add...x phm2 gamak nya depa ni..aku x single la..jgn kaco..kang kalo aku single..aku cri la korg lek...jgn risau...:)

Bosan meniti hari2 terakhir di Unisel yg aku rase cm mcm Unihell je..uwaaaa.....seksa owh..dgn exam Micro yg mmg hard to die tu...aduss...poning dh...ngan perubahan time tdo...td pun pas mkn tgh hri bru leh tdo..dri smlm x tdo...giler btul..rni x tau la nk tdo kul brape lak..naseb tenet laju...leh la aku blogwalking smbil tggl kan jejak kat blog org..thanks yea kalo ade sape2 yg dtg view blog karut cik qyra ni...hargai sangat2...

Aku dh mule fed up ngan Prince sebenar nye..x tau nape rse mcm tu..maybe dia x de mse utk aku kot..even smpai skang die still lg x tgk blog aku...x supportive lgsung...lg bgus single dri ade bf yg KAYU..x tau nk amek hti and jage hati kiter...tbe2 rndu kat Along boy..ermmm....slalu nye dpt je ngadu2 kat die..ni die dh lek sne...msti jrg on9...

Hidup....nape la kne ade problem??semua bnde nk kne pikir..aku dh penat....x mampu dh...aku nak letak lirik lagu la rni dlm entry..lirik je yea??lagu nye korg g cri la sendiri...lagu ni ade mkne nye..kalo korg phm bgus..x phm g dgr smpai muntah..sah paham nanti...ni lagu Dato'Siti..kalo nak tau la kan...penat...huhu...




Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti
Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Semoga kepergianmu
Tak akan
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti

Ok la..tu je kot utk entry kali ni..nanti esok mlm kalo free and tenet x mcm taik..aku update lg ok??wish me luck for my last exam paper..huhu..salam..


No comments:

Post a Comment