Thursday, October 14, 2010

Susu dan Kopi..:(

Salam to my peminat2..cik kiah2 kg sebelah...haha..di sini sy ingin membuat satu syarahan yg bertajuk mengapa saya benci susu dan kopi..ok2..cukup2 la ngarut yea cik qyra...huhu...rni nk story psl aku yg mmg x leh mnum susu dan kopi...kopi tu sebenar nye leh mnum tp i dont like la u allz...very the x sedap ok??pahit...uwekkk...

First psl susu...x kisah la jenis susu ape pun...susu tepung ke,susu rendah lemak ke,susu berlemak2 ke,ape2 jenis susu la..aku mmg x leh bau..ape tah lagi nk lepas kan dlm anak tekak aku ni..yakkssss....bau dia hanyir tau x??dh la hanyir,x sedap lak tu..aku x phm nape org dh besor2..gatal nak minum susu lagi..contoh nye kawan2 aku kat SMIK dlu..rajin benor mnum susu....geli giler...pastu dh mnum x pe la...siap ske dajal kan aku lg..ske letak susu kotak bwh meja aku...siot btul...naseb aku yg comel ni x muntah ok??aku rse dorg ni x ckup mnum susu dlm botol dulu time kecik2..tu yg gatal mnum tu..cian kan kat dorg??kempunan..x pe la..bg can...

Aku x ske mnum susu sbb kecik2 dlu nenek aku jge aku..dia bg aku minum milo..lame2 mmg x layan la susu2 ni..start tu la aku minum milo...mmg x leh terima susu dah...sgt seksa ble ade mknn yg pkai susu...cian kat aku kan??Lagi satu aku baru tahu..perut aku jenis x tahan ngan laktosa...bnde ni ade dlm susu..sbb tu kalo aku mnum susu aku muntah..leh demam2 tau...huhuu...

No 2 lak...aku x ske kopi..bg org len yg mmg hantu kopi tu..kopi adalah syurga..tp bg aku huh..x sedap..pahit..payau..semua ade la..nescafe pun aku leh la trima sket2...prnh la mnum dua kali..hehe...x sedap gak..lg pun byk kafein..bhye kshtn owh....kaw2 nye aku kondem susu ngan kopi hari ni...hahah...dh mmg tekak x leh trima cm ne...kopi ni ade kisah nyer..dlu aku kecik2...org slalu tnye..nape x mnum kopi...aku x de alasan...trus je jwb...x nak mnum..nanti bsr itam cm kopi tu..begitu sengal ble di ingat kan balek...smpai skang kne ejek ngan family aku..dorg tau kisah ni..x minum pun aku gelap gak..uwaaaaaa...tp mmg x mnum eh??even smpai skang..aku pling lemah kat umah ble sape2 suruh wat kopi..aduhai..byk lagi air len...teh tu sedap ape??nape la kopi gak yg korg nak mnum??x phm btul...

Aku update blog ni sbb Cik Miza rajin bce blog aku..tmpat die hlg kan tension..hahha..thanks Ja..syg ko lebih sket je...:)...mcm x de exam je esok kan?berbahagia mengupdate blog...hmm...x pe...dh la nk msg Prince x leh..line maxis kat sni cm taikss..tensen btul...makanan aku pun x smpai lg..dri kul 8 order...ishhh...msk btu ke lme sgt??bosan la...nak lek umah...ble nak hbs exam ni??

ok la..tu je la kot...very the ramai nyamuk gigit aku...budus nye nyamuk...thats all from awek fahrin yg comey....sila jgn jeles ok??hahah...daaaaa....salam...

No comments:

Post a Comment