Wednesday, October 6, 2010

Kenakalan GTO

Salam..ada sht semua??first..aku nk say thanks utk sape yg komen2 kat fb psl blog yang sengal lg cincai ni...yang suh wat novel pun ade..ermm..yg tu nanti akan di pikir kan sbb dh nk exam lorhh..takut x de mse...ade yg suh wt citer psl dorg pun ade..sape lg kalo bukan Cik Munirah Mohamad tu kan...yela long..sabau yea??nnti org wat entry special nye utk along..:)

Rni continue citer psl GTO..citer nyer bermula apabila tbe hjung mggu..ktorg kan duk ostel..except Cik Miza la..so,hjg mgu kalo bosan mmg leh g outing..ala..x de nye outing smpai jauh2..koman2 pun klang or shah alam je...Slalu nye,kalo g outing msti x ckup 7 org..nape ntah rtu,leh ckup 7 org..ktorg kalau outing kne pkai bju outing yg di tetap kan..tp aku x bli pun bju tu..sbb wrne nye teramat la buruk..ish2..wrne kuning kain ceklat..x buruk ke tu??aku lg rela pkai bju sekolah kaler pepel yg mcm pekerja kedai roti Bee's tu..

So..semua dh wat keputusan nk gi berpoya-poya kat Shah Alam..aku follow je..x de hal..jnji dpt kuar...berjalan la 7 org gadis pepel kat Shah Alam tu..dengan tudung labuh nye..msuk semua kedai..wat mke ketat je..kedai cd pun tedass msuk..dh x ksh time tu..mcm lupe je pkai bju sekolah kan??

Smpai time tgh hari..makan time..pkir nye pkir..gduh nye gduh..last2..makan kat PAS...bukan PAS parti politik tu..PAS tu short cut for Plaza Alam Sentral..nek la eskulator tu..smpai tgkat last sekali..kat kwsn food court..mkn tmpat biase2 jer sbb name pun student..mne la bajet cukup nk mkn cm anak2 org kye kan??

Msing2 dh kebulur,g la plih mknn..aku egt lagi..aku mkn nasi goreng pataya je..dh plih mknn..cri meja plak..org mmg x ramai time tu..tp nk cri meja utk 7 org..mmg agak payah sket..dh jmpe meja..tgu minah2 senget yg x siap bli mknn lagi...nk mkn sesame...ukhuwah kate kan..hahah..ukhuwah la sgt kan??

Tbe2 si Mek Nor ni nmpk ade satu mesin ni..dia ajak aku g mesin tu..korg nk tau mesin ape??mesin request lagu yg kne letak duit syiling tu...aku dh try google cri mesin tu..tp x jmpe...ala..mesin die besar2..dlm tu mcm2 album artis ade..ko plih la nk lgu pe...

Si Eita lak dtg menyempit kat mesin tu..dh msuk duit..pastu duit tu kuar lek..mcm x nak bekerjasama je kan..try punye try..msuk pun..gedegang bunyi duit jatuh..wktu tu pkai duit syiling singgit yg kaler gold tu kalo x silap..dh msing2 berebut nk plih lagu..nor nak lagu dia..eita pun nak lagu dia...habis aku??nganga ker...gduh2 sket..last2 tgn sape ntah pegi tekan lagu radja..tajuk jujur..

Tp mesin tu senyap je..x kuar lagu pun..ktorg dh pelik..Mek Nor g terajang mesin tu..kot2 la sewel sket rtu..x kuar lagu gak..msing2 kecewa la..sbb duit dh msuk..rugi2..duit tu leh wat tmbg lek sekolah tu...semua g meja makan..sbb makcik2 kiah tu dh lapor..tgu nak menyental je...

Semua dh agkat tgn bce doa makan..(sgguh bek budak 7 org ni)..x makan ngan setan...pas habis doa..aku pun agkat la sudu nk suap nasi..sket lg nk smpai kat mulut..tbe2...lagu jujur tu kuar..giler kuat..mcm ade konsert Radja lak kat stu..aku trus pndg Miza yg duk sebelah aku...aku pndg dak2 len lak..mke msing2 dh merah,..aku mmg x pndg tmpat len la...trus tunduk bwh tgk nasi...MALUUUUU......tu je leh ckp..

Egt kan slow je lagu tu..rupe nye kuat nak mampus..semua org kat stu pndg budak bju pepel ni..Ustazah2 rock yang layan lagu Radja..ye la...kat ostel balek2 lagu nasyid..tepu la otak...haha...serius mmg malu..msing2 dh x tahan trus ketawa...giler jahat kiter ni kan??pas dh hlg malu tu..bru aku toleh mesin bodoh tu...bru aku pasan ade tb atas tu..siap ade video klip Radja ngan Lirik..cm tmpat Karoke lak..aduhai...

Dh bes lagu tu...ade la due tiga org minah gedik ni..nk wat gak request cm ktorg..tp dorg x reti..satu je nk ckp..meh blajar ngan akak2 dulu meh..ko x hbs menuntut lagi tu..hahaha....tp yg best nyer..semua org kat stu cm layan je dgr lgu tu...semua dok pakat tgk tb atas mesin tu...

Pas hbs makan.trus blah dri stu cepat2..tgh jalan duk bantai gelak cm nates...mmg x leh egt la peristiwa bersejarah tu..slalu jahat2 ktorg pun dlm sekolah je..hri tu leh terbuat jahat kat food court..semua siap senyum2 lak kat ktorg...mcm perli je..yela..Dh la budak sekolah agama..leh lak wat cm tu..mmg org x cye la..Di sini aku sebagai wakil geng2 aku nk ckp..ktorg mmg budak sekolah agama...tp ktorg x mcm budak2 len..asal??sbb nye ktorg x lembik..x skema..takut nk wat bnde yg ktorg ske..yg pling pnting...ktorg ANTI SKEMA....even dlm kelas pun ktorg duk kwsn budak2 senget..x cmpur ngan dak2 skema ni..mcm alergik sket..lagi2 aku la..mmg x leh nak ngam lgsung..

Tu la kisah kenakalan GTO..ade mcm novel hlovate x??Geng2 Addin vs Geng2 GTO..cm ade iras2 kan??hahah..tp di sebab kan kenakalan ktorg ni la...bnde tu jd kenangan smpai skang...kalo aku dgr lagu Radja je..otomatik aku ter egt kisah ni...mmg senyum sorg2..korg pun same kan gurlss??jgn tpu la..aku tau..org len x kan ade kenangan cm ni sbb dorg bukan GTO..hanya GTO kenal ahli2 dia mcm mane...biar la kne kondem ngan ckgu kelas sekali pun sbb konon2 nye kte ni wat puak..

Kte nakal pun tp x usik anak org...x kacau hdup org len..btul x??tp sape yg kutuk GTO time sekolah dlu..mmg kne la...kne kutuk kaw2 nyer..yela..org x kcau pun hdup die..alih2 kne kutuk..mmg panas la kan...mulut msing2 time tu mmg pedas berapi..hbs semua kuar..x de filter dh..Bio Aura ke Diamond ke..mmg x leh tapis dh...Geram nye pasal..

Tu la antara kenangan yg x leh nk di lupe kan..aku ade tnye Mek Rah psl kisah ni..dia x kasi aku msuk blog sbb memalukan..Yenna dia lupe psl kisah ni..meh sni aku nk egat kan ko Yenna...aku dh x larat nak senyum sorg2 wktu tulis citer ni..mmg sweet sgt2...bgga kot..wat jahat..hahah...utk ahli geng GTO yg lupe psl kisah ni..bce la post ni k??post ni khas utk korg yg nakal lagi perasan cunn....

Ok la...nanti aku smbung lagi...kalo nak komen pape,komen je kat bwh tu..aku rajin nanti..aku reply..ok semua...take care..Salam...tata..:)

No comments:

Post a Comment