Monday, October 4, 2010

Mood:Kenyang+Terasa Hati

Salam..seperti yg di janji kan..aku kte mlm ni nk citer psl diri aku kan..sbb2 nyer kat profile x brape nk lengkap..(konon nye)...ermm..nk mle yg mne dlu??name aku ker??citer psl background dlu la..aku lahir kat hospital Universiti Kuala Lumpur...bgga sket..sbb adek2 aku lahir kat klang je..aku je org key el..hahah..padahal jln kat kl haram x tau..confirm sesat barat...:)

Sblum tu name x yah citer la..pgil qira sudeh..sbb nye dlm family aku ade name sme ngan aku..semak giler..pyh sket..nnti tertukar..ok..truskan interview dri sndri...lahir bulan November..aku tgk surat branak aku..aku lahir dlm kul 6 lebih..nk dekat mgrib la..berat time lahir yg x menahan..3.25 kg..giler gemokss..ble dh besor gini tgl la tulang saje...huhu..sadis..

ermmm...hobi aku ske bce novel jiwang karat..x kisah la dri publishing mne2..Alaf 21,Kaki Novel,Fajar dan len2..tp aku x ske bce bku sekolah..dri dlu smpai skang...:)...jujur ni...Bagi aku ble bce novel aku leh tmbh ilmu..bukan ilmu cinta jer..tp mcm2...Contoh nye cara2 masak asam pedas..egt x de ker dlm novel??ade tau..ble si Hero novel tu nk suruh si Heroin tu msak kan..so ade la dlm tu cre2 msk asam pedas...bgus tu...x yah bli bku resipi..Hobi akan dtg ialah kumpul miniartures..tau x menatang pe tu?ok2...meh sni aku citer...aku nk kumpul replika donut kecik2..yg comel2 tu..nk bli umah kaca...nk simpan dlm tu..dh survey...hrga leh thn..nnti dh start kje aku start la kumpul...

Aku seorang kaki bola..sape yang rapat ngan aku tau la..dri kecik tgk tau..pengaruh kawan2 kat sekolah rendah dulu..sbb time tu ngah musim World Cup..tp dlu aku minat Beckham je..tu pun sbb die hensem...haha..x leh blah...lme2 bru tgk skill player2 yg ade...Di sebab kan Beckham time tu main utk Man Utd..aku pun terminat la kat team Red Devils tu..pastu start hafal player2 Man Utd yg ade..lg satu sebab aku ske Beckham..sbb die pkai jersi no 7..no pevret aku tu...Player kat Man Utd yg besh ialah:
1.Ryan Giggs-10(siap no jersi k aku hafal)
2.Wayne Rooney-(ni x egt coz lme x tgk Epl..x pe...nnti aku tnye geng Man Utd aku)
3.CR7-7.(skang die men utk Real Madrid..hate Real..)
4.Nani-ni pun aku lupe gak..(nmpk sgt lme x tgk ni..erm..x pe...pas exam aku tgk lek)

Tu je la kot yg besh..Berbatov giler x best..membazir je ade player cm tu..yg len tu mls nk tulis..kang pening nk bce..yela..aku kan kipas susah mati Man Utd..sape yg sokong Chelsick tu...bengang lak nnti..Glory2 Man Utd...ape lg nk citer??Ok..kaler pevret aku..Biru laut..sbb nye??aku ske tgk laut..hati aku tenang sgt..tp kalo mndi laut aku duk kat kwsn air bwh dri pgg..coz x reti swimming..fobia lemas time kecik ngan adek aku masih menghantui minda...ishhh3...org kte sape ske kaler Biru ni die seorang yang cool..cool ke aku??x brape cool kot...sbb nye aku ske je marah2 kat Prince..hahaha..

Tggi aku..last aku cek dlu tgkatan 4 kot..dlm 159..skang ni dh 160 kot..still kalah ngan Prince sbb die tu tggi bebenor...x pe..nnti aku pkai heels biar sme tggi..huhu..berat toksah citer sbb mmg ringan..aku pun x tau..mkn x henti2..tp still ringan..Kalo nek 1 kg,turun lek 3 kg..cm ne tu??ble nk gemuk??tu pun aku duk sibuk tahan makan coz nk diet..giler ape..dh cekeding lg nk diet...Prince bsing x kasi diet..die nak aku berisi cm die kot..x de mkne nye aku nk gemokk..

Best pren aku geng2 sengal aku la kot..sbb ble lepak ngan dorg mcm x de mslh..gelak je..gosip tu yg penting..haha..Geng aku name GTO..stands for Gurlz The Otai..konon2 la..nanti aku post citer psl geng2 sengal aku ni...Aku susah nk kwn ngan org..sbb byk pengalaman kawan makan kawan..sbb tu aku x ske rapat ngan sesape pun..even smpai skang...aku lg ske lone ranger...x yah pkir hal org len..wat semak otak jer...

Love story..ermm..nk citer yg mne??byk sgt...first love aku wktu drjh 6..giler gatal..tp aku x ske die pun time tu..dia yg nak kapel2..cinta beruk..mmg la cm tu...skang masih2 dh besar..semua dh ade psgn msing2..aku pun dh ade Prince..nk citer psl Prince ke??ermm...sket2 dh la..amek hati ni..haha..dia duk Penang..dia kje n study part time..die amek Degree in Electrical Engineering..bakal engineer..insyaallah...

Prinsip hidup aku sng sgt..kalo aku x usik ko,ko jgn brani nk usik aku..sbb aku jenis yg x ske cmpur hal org len..lantak ko la nk jd per..dh bsr..pndai pkir..kalo aku x sakit kan hati ko,toksah gedik nk sakit kan hati aku lak..dlu org wt pape kat aku,aku diam je..aku slalu je kne buli..sbb aku x reti nk melawan..tp wa x de hal derr..Tuhan tu Adil..kalo ko mati katak tgh jalan,x smpat mintak ampun kat aku,phm2 sendiri la..

Aku lupe nk citer psl sekolah2 aku..x pe la..nnti aku wat special entry psl sekolah2 aku tu..nk citer pe lg ni??buntu2..Fahrin help me..sbut pasal Fahrin Ahmad kan..citer psl die la..nape aku terlalu obses ngan die..antara sbb2 nyer..Die HENSEM...Die MACHO...cri2 lelaki idaman aku semua ade kat dia...giler la...aku slalu je berangan kawin ngan dia..nnti anak2 aku sah2 hensem cm papa dia..sah Price ngamuk bce yg ni..statement maut tu..

Td aku wat assignment jap..ni aku lampir kan sekali pic bku yg aku rujuk cri jawapan assignment td..Subjek Microeconomics..yg x hbs2 ngan graf..serabut otak nk lukis2...aku ni bukan dak engineering..nk kira2..i hate mathematics..pengakuan jujur..

Di sebab kan line tenet cm haram jadah..so x jd nk upload gmbor..nnti2 la...tensen ni..bersemangat amek gmbr td..aku egt nk bli bloggie camera la..bnde tu utk amek pic letak kat blog kan??agak nye la..tp hrge nye mahal bebenor..cek x brapa nk mampu lagi..tu la..sape suruh x nak cri skandal kaye2..kan leh pau suruh bli kamera..sory Prince..lawak jer...hehe..ok la...pnjg kot aku nye post kali ni..ade lg yg aku x citer...tp dh blur ni..x tau nk taip pe dh..aku nk g bce blog org ni...kalo rajin aku setory lg k??

ok la..smge hdup korang hepy and bahagia di samping org trsyg..aku bahagia ngan Fahrin je..hhaha...perasaan terlebih sudai mai..ok la...salam all..tata..:)

No comments:

Post a Comment