Friday, December 10, 2010

semua nak naik...

Salam alls...wt pe jer tu??hehe..aku ngah msk for dinner nih..gigih msk...sempat gak la pgg komputer ni nak update entry baru kan??lapor wei...ble nk siap msk ni??mane x nyer..tdi dh nak siap semua..tbe2 gas wat hal plak..hbes...patut la ala2 je gas tu kuar..mcm x sudi bg perut aku kyg .....tensen...kol la org gas tu..sni ade delivery kalo gas hbes..kol jer...nnti die dtg hntr..

tggu nye tggu..abg gas dtg..hehe...aku pun tggu..trus die ckp..harga gas dah NAIK ye dik....haaa??aku pun angguk jer la..aku phm...baru harga myk naik..x smpai sebulan lagi...harga gas pun nek...x boleh tahan mcm ni..semua nak nek....barang2 dapur jgn citer la...nek mencanak....x ingat dunia...

Bile hrge myk turun..x de plak hrge brg nak turun..x phm btul....tgk harga emas...nek pun ciput jer...turun pun ciput jer...nek ke trun ke...x gngu hrge brg..kan best mcm tu??hehe....ok la..berjimat la semua yea??ingat2 la bahawa harga barang dah NAIK....ok la..salam...:)

No comments:

Post a Comment