Sunday, December 12, 2010

nak wat bisnes..

salam alls..sory rni lewat sket aku update...ni ngah tgk tb..citer Astana kat Astro tu.....perghh...umah tokey Mydin tu..mmg istana la..heaven dpt umah cm tu....kete anak die lak...x leh ckp....Bentley...Ferari...dah la bujg lagi..sesuaiiii.......haha...aku x mau la...kaye sgt..pyh lak nnti...

Rni tbe2 aku rase nak wat  bisnes lak kat blog ni...tgk sepet jual perfume..mcm best plak kan??mslh nyer..mne nk dpt stock kan??Prince pun ckp..die pun nak wt bisnes satu hari nnti....kne bncg ngan die dlu la....leh wat same2...bisnes ape ek??yang sng dan org beli jer...baju??kasut??tdg??barang kete??erm..pening2...aku mmg nak wt bisnes dri dlu lagi...dlu ade impian la nak ade kedai sndri..x kisah la jual ape..jnji Halal....

Korang doa kan la impian aku tu tercapai..leh korg soping2 kat blog aku nanti kan??haha..ok la..tu je kot...salam alls..hepy sunday..:)

No comments:

Post a Comment