Wednesday, December 29, 2010

MALAYSIA MENANG!!!!!!!!!!

Salam alls...korang tgk bola x td??aku lek kje td g psr malam jap..so first half mmg terlepas la...x tgk..naseb x de gol..fuh....balek pasar..mandi2...turun2 dh start second half....tgk jer la...mmg Indon serang habis-habisan la...kesian kat defend Malaysia..x leh duk diam..Keeper comel yakni si Fahmi pun resah je muker...hlg comel die jap ble marah...huhuhu...takut...

Tip dlm 5 mnit mcm tu..sebiji gol masuk..hasil dari Safee Sali si hero tu la..mmg terbaiikkkk la die tu...lari laju..kaki power..skill cristiano ronaldo...habes la aidil ngan zaquan pas ni...mmg kne caras la ngan budak2 mude...Semua muke x pernah main....sekali main mmg power...peluang dorg mmg cerah la dalam team Malaysia..tu yg aku rase la...bukan sng nak masuk final..lawan plak team power mcm Indon...sape x cuak weyyhh??tapi dah takdir..akhir nye kite mng ngan agregat...keputusan penuh 4-2...hepy2...ske tgk kalo mng..cube kalo kalah...x hbes2 mengutuk...haha...

Hari ni kat tmpt kerja aku x de mood..sebab ade hal sket td...tpi x pe la..belajar dari kesilapan...Dh ngadu kat Prince..die ckp jgn amek hati sgt..bukan salah aku pun..cume aku yg rase bersalah...aku kan lembut hati...huhuhu...td ptg dpt cek...aku dah dapat gaji first aku...hepy2....usaha aku utk 2 mgu..x byk mne..tpi berbaloi la..kje pun biase2 jer...heheh....harapan nak tukar handphone  x dpt la....kne tguu bulan depan punyer gaji la jwb nyer...x per la...sabar...nanti2 dapat la tu..mane tau ade secret admire nak bg??kan2??korang jgn jles yea??ntah nape..skang ni aku ske sgt brgn dpt pkwe chinese...mane tau chinese ni lgi caring..mmg la dorg kafir..tpi..ade jer yg baik kan..mcm dlm novel tu...tu la angan2 cik qyra...nak boypren cina...haha...

ok la..tu je kot...Tahniah MALAYSIA...salam...:)

No comments:

Post a Comment