Sunday, December 5, 2010

Mari Berpiknik

salam alls..smlm aku x update kan??rni aku update untuk due hari punyer yea....hari ni ahad kan??so family belah ayah aku dh wat plan nak g piknik..sje bawak org2 yang tensen duk umah sebab cuti sekolah....bawak dorg pegi release tension..hehe...termasuk la aku...duk umah pun kje berat kan badan jer....maka beramai2 la kite ke Pantai Acheh...korang jgn ingat aku g endon sne plak semate mate nk piknik...x la..Pantai ni terletak kat Port Klang jer...dekat meyhhh...best la gak..ade pasir pantai...walau pun x sebest Port Dickson....tapi boleh la kan??dari x de..haa...menung la kau kat umah tu...

Ktorg pergi dlm 4 kete gitu...ramai oo....semua ade...except mak cik aku yg duk Rawang tu...die jauh sgt nak dtg....huhu..cian die..slalu kne tggl....kalo ktorg jalan ramai2...die msti terkecuali..sebab jauh...so...mak lang....org dah tag gambar2 ktorg tadi..sile la tgk..hahahaha......banyak gambar ktorg amek tadi...pkai hp ayh aku..sebab hp aku tgh2 amek gmbar...bateri kong....ciss....x memberi kerjasama langsung...ktorg wat bbq gak tdi...bakar ikan ngan kerang..sosej...hmm....perghhh..ayh aku wat mi sup....banyak la makanan..sepupu2 aku mandi laut mcm x pernah jumpe air..aku bukan x nak mandi..tpi air die x bersih la...takut nnti badan gatal2 plak...tgk je la..setakat men2 pasir ngan men2 air je la...hehe...jom tgk pic...aku x pernah masuk kan pic family aku kan??moh ler kiter terjah...


sepupu aku..poyo je pakai tdung...dh men air...tdung2 hlg...haha..


yg pkai tdung purple tu nenek aku ngan menantu bongsu(mak su aku)..yg kecik tu anak mak su aku..


tudung hitam tu adek aku yg last ngan makteh aku...stu lgi sepupu aku yg td..


ni bakal pengantin baru...pak tam aku ngan awek die..:)


waktu ni baru smpai...so lepak2 la smbil tggu ikan bakar...


si kecik ni..afif azry...die ni smpai x nak balik..nak main air nye psl...tekanan kne duk umah jer...x pegi mane2..hehe...

tu je kot..pic aku??ade jer...tpi x comey la...lagi pun Prince x kasi letak pic dlm ni...nnti la aku letak eh??td kan...Prince mntak alamat umah owh..die nak dtg sni kot..aku x bagi..die suh bagi nama taman ape yg aku duduk..aku tau..die nak cari la tu...aku ckp kat die...kalo smpai kl...baru aku bg alamat...haha...aku rase die dh beli kete la..die sje x nak bagi tau..tu yg die kelam kabut sgt nk dtg sni tu..erm....tbe2 rase x bersedia lak nak jumpe...mcm baru je lagi..hehe...ntah la...x pela..ade jodoh..jmpe la ktorg....ok la...aku dh rase penat..seharian kat tepi pantai...naseb kulit x sunburn...hehe...ok la..salam alls..peace no war..

No comments:

Post a Comment