Monday, December 13, 2010

Ade Game Mlm Ni....

salam alls...rabu ni nk g holidays....yariba....huhu..g bercuti untuk menghilang kan tekanan setelah berbulan berada di rumah..ahakss....smlm kan..aku chat la ngan Incik Akmal...ala..yg mkwe nyer demam tuh..mkwe die dh sht sket dh..cian..sabor la yea?pstu tnye la pasal bola sket2....aku mmg seyes lme giler x tgk bola...die ckp mlm ni ade game Man u..lawan arsenal plak..mmg x leh thn....huhu...die ckp..game ni wajib tonton....mmg pun..penting oo...

Tpi mslh nyer..arsenal ni team Fahrin..aduhaii..dugaan btul..lawan team hubby aku plak..haha....cm ne ni??aku rase x pe kot..bile bab bola..kite kne lupe kan hubungan cinta2 nih..maka tumpu kan perhatian sepenuh nyer terhadap team kiter...chaiyok2 Man Utd....Glory2 Man Utd....bungkus kan Arsenal mlm ni.....haha....

Mintak2 la Man Utd yg mng....kalo x...cian aku ngan Akmal..semangat nak tgk Man Utd juara Epl hancuss nanti...ok la..tu je kot..salam alls...:)

1 comment:

Fariz Razali said...

hidup man utd... hehehe....

nak minta tolong undi saya blog 113 di http://bpm-undi.blogspot.com/ jasa awak akan dihargai.. tq..

Post a Comment