Saturday, December 25, 2010

Serabut La...

salam alls....sht ker??sory weyh..aku x update..aku x lek umah..kne transit umah mak cik aku dlu.....sebab ayah aku lek lmbt....sedih siot...kne tggl kan blog aku....x dpt update...seksa...uwaaaaaaaaaaaaaaa.....dah la hubby aku demam..x g kje 3 hari dh..cian die..alamt nye bear aku lmbt lagi la nak smpai....xpe la..aku ni mkwe yang bertimbang rasa...haha..perasan....

semalam kan korang tgk anugerah skrin kat tb3???hehe..aku tgk...wajib tgk tu....yela..kan fahrin cyg aku ade.....kne la tgk..support tu wajib....walau pun x mng....sedih oo...aku tggu je die mng..x dpt gak..pada hal dalil cinta tu skit nyer best....maybe sebab amani heroin kot...cube kalo aku..sah2 lagi meletoppp....haha....terus mng...dah la dorg pkai baju seksi2..mcm ape jer....depan tutup....belakang terbelah belah.....pape ntah...

kerja aku so far ok la...walau pun x byk kerja..sebab aku under training...kne la belajar sungguh2...x pe..sementara je kan??kalo dpt kerja len nnti...leh la chow dri stu....aku pun x mau duk company tu lame2...bukan ape...nnti payah nak cuti....yela...pak cik makcik aku..ayah aku lagi...semua company yg sme....x ke seksa tu nak cuti raye??sape nak kerja kalo anak beranak pakat cuti hbes??ktorg kne wat company sendiri je...sng..haha...byk duit aku kan??

Skang ni pening sebab mak cik aku ajak duduk ngan die...aku x mau sebab x ske sharing2 bnde...duit nk byr umah lagi....byk la bnde..tenet x de....seksa la...aku pkir kalo ayah aku x leh hntr g kje,maybe Prince leh hntr nnti..sebab die dh pndh sni thun dpn....kalo jadi la...kalo x leh gak...kne la amek lesen kete....uwaaaaaaa....lagi x mau....x ske drive2..takut...fobia eksiden x hbes lagi...ermm..serabut pkir....x pe la..ok la..tu je kot merapu aku kali ni...ok alls...salam..tata...:)

No comments:

Post a Comment