Tuesday, December 21, 2010

smbung semalam lorr...

salam alls...sht??da eat ker??seperti semua sedia maklum....aku dh start kje semalam..so smlm x smpat nak update lebih2....sebab ade gnguan wktu nak update...huhu..harap maklum...ok..rni kite smbung citer...kerja aku setakat ni x susah mane pun..just tlg2 budak2 department aku jer..kalo departmen lain mntk tlg pun..den ngna relo hati pogi tlg...haha....

kerja x start byk lgi..tgu khamis n jumaat ni...sah2 menimbun..x sempat nk semak semua...rni rilek2 lagi la...aku kerja as a export coordinator...ape tu??aku duk department operatian...so kje2 operation ni adalah mencabar....sebab ko kne byk kol org..elok sgt la ngan aku yg teramat ske bergayut ni...x ske gayut ngan org x knl...ngan Prince x pe..i likeee.....hehe...

Prince pun hari2 tnye..wt pe??kje ok x??pling die ske dgr gaji aku.....nak pau ker??mmg x la.....haha.....aku ckp x ckup....nk suh die tmbh duit tiap2 bulan...die ckp aku tamak.....haha....jahat ooo..pkwe sape la tu??bukan pkwe aku....aku awek Fahrin.....haha....

ok la..tu je kot..x de bnde lgi nak update....take care all...salam...:)

No comments:

Post a Comment