Saturday, December 18, 2010

perit nye hidup...

salam alls...sht semua???rndu sama ini blog weyhh..yela..dh tge hari kne tggl...aku kan g holiday..x kan nak bwk lappy plak...jap eh...abg agkt aku kol plak...ok dah...kol pastu ckp aku x nak ckp ngan die...erm..sory la..org ngah x de mood..semua sbb Prince....gaduh lagi..bosan kan hdup mcm aku ni??kje gaduh x hbes2....

Pasal holiday...esok2 aku update siap buh gmbar k??gmbr x masuk dlm lappy lagi....aduh...lapor la plak...td makan bege jer....x mkn nasi..smpai2 umah dh mgrib...ermm..tahan jer la...perit nye hidup sebagai manusia yang bernama qyra..tuhan saje yang tau...kne tahan ngan pangai org len walau pun hati sndri x pernah hepy..smpai bile????mcm kne sumpah x kan bahagia plak..ish2...nauzubillah...tbe2 rndu along acap...tpi tau die sbuk ngan bakal wife die..so...x mau gngu hdup die..smpai  ble nk kne gntung kat org len kan??sabar je la qyra....akan ade seorang putera raja yang betul2 akan bahagia kan hdup nnti..Amin.......ok la...salam alls...:(

No comments:

Post a Comment