Thursday, November 14, 2013

Fitnah itu

Salam people..aku dah tua..huwaa..sadis..hehe..macam mana nak mula eh...ok..aku paham dalam dunia ni..tak semua akan suka kita..tapi bila kita tak ada buat salah..tak usik orang...dan fitnah yang tak masuk akal datang..aku macam..ehh...ingat dalam drama je macam ni..rupa nya..realiti pun ada...haiiilahhh...

Aku memang tak sangka dekat tempat kerja sekarang aku akan rasa macam ni...sebab dulu tempat lama semua sayang aku..jaga aku..rasa best sangat.tapi kat sini..ermm..sedih bila kita kerja nak cari rezeki halal..orang lain sibuk tabur fitnah...hasad dengki..bagi tau semua yang aku ni konon nye jahat nak mampuss..padahal fitnah yang dia reka tu aku tak buat pun..sekali aku boleh sabar..ni kali kedua...entah la
.

Kalau la aku ni bakal isteri mana2 sultan..memang nasib ko la perempuan..aku dah lama saman malu sebab buat fitnah dekat aku...huhu..malang nya aku ni orang biasa..tak mampu nak upah peguam pun...bila aku dengar budak lain cerita tadi...benda pertama keluar dari mulut aku..allah..allah..allah..tu je mampu..air mata nak menitik..tahan..sebab pikir kat tempat kerja..apa masalah dia pun aku tak tau..

Ya allah..aku tak mampu nak balas balik semua fitnah tu..aku cuma berharap..aku dapat bertahan sampai bila2...beri aku kekuatan ya allah....tunjuk kan lah siapa dia yang sebenar...itu je aku harap sekarang ni...aminnn..wish me luck people...

No comments:

Post a Comment