Friday, November 1, 2013

Debarannn

Salam people..pukul 6.30 ni penentu lepas ni life aku macam mana..but hati aku berat sangat..maybe sign dari allah kot..hope semua nye ok la..tak suka makan2 hati ni...

Debar sangat rasa..sebab tak sangka boleh jadi macam ni..ikut kan ego aku..memang koser nak layan dah pun..tapi tak pe..nama pun manusia..bagi la peluang untuk explain and defend diri dia.its ok..aku kan cool..hakhak..

Debar jugak nak tengok super spontan malam ni..sapa la juara.hope jep or johan la..yang lain tak berapa layan laa..dorang je kot yang power..

Debar untuk bola atm vs kelantan gak..nerves dia..bole wat aku stress kalau tengok bola ni...nak kelantan menang..aku die hard fan the red warrior...gomo kelate gomo...haha.

Segalanya penuh debaran...asam garam hidup..sakit macam mana pun kena lalu gak...u go girl..ecehh..bagi semangat untuk diri sendiri...selamat bercuti semua orang..yang mana deepavali tu.jangan makan banyak sangat..nanti baju raya koyak..hakhak..take care eveli bodi..saje je eh aku salah eja.aku tak ada la sengal sangat..hehe..salam people..

No comments:

Post a Comment