Sunday, November 3, 2013

Firsy annivesary with s.m

Salam people..macam tak percaya jee..cehh..ape kekdah nye semua dok ikut parodi kat you tube tu...hakhak...

Happy annivesary yang pertama syed muhaimin..kitorang bukan kapel eh...just kawan..tapi gedik gak nak sambut..ada aku kesah kan.
Hakhak..dah kawan setahun tapi tak pernah jumpa...dasyat...mok..aku memang panggil dia gemok..so.jangan nak pelik sangat la..aku kan romantik..puii...

Dia panggil aku lagi dasyat..memang rasa nak lempang kalau dengar..macam ni la kitorang..bergaduh..pastu baik...dia ni dulu skema..aku je suka usik2 dia..sekarang dia dah pandai mengusik..alasan sebab aku yang ajar..asal buruk semua aku yang ajar..cait...

But bila ingat balik setahun ni..macam2 yang aku rasa..dia kawan..dia tempat hilang kan stress..kitorang kamceng sangat..kitorang tak letak harapan tinggi passl jodoh pun..tapi aku doa je kalau dia jodoh aku..satu kan aku dengan dia..ecewahh.aku bet dia pun doa benda yang sama..dia tak reti luah kan feeling dia..tapi aku faham apa yang dia rasa..i know it dear..kita doa benda yang sama kan??tq sebab ada selalu untuk orang..

Ok la.semoga kita kekal dan jadi lebih baik dari ni..salam people..

No comments:

Post a Comment