Monday, January 17, 2011

twitter beb.....

salam allss..smlm kan....aku kan...dh buat twitter tau....hehe...batak nih..org len lme dh wat...mule2 wat sng jer..cpr je nak sign up....pastu masuk detail sket2...first thing aku wat..trus search abg syg aku..sape??fahrin la...sape lagi kan???hahahah....trus follow die..terbaik3.....baru add yuna..ashraf muslim....aku mkin ske kat ashraf muslim tu..sejak die jadi ustad tlg wat rawatan kat pusat al hidayah kalo x silap...aku tau pun ble tgk trek selebriti kat astro..terkejut gak..die pun dh kureng berlakon ni....sbb ramai pesakit....maybe hati die terbukak lepas g wat umrah kot..kenal2 ngan ustad tu..bagus la.....tuhan bagi hidayah kat die...hati aku pun terbukak nak ske kat die...ewaahhhh...

lepas dh add semua2....member aku pun ade twitter..add la die..maka ber twitt2 la kami...haha..lawak2..due2 baru wat..x reti gune sgt..explore semua bnde...lame2  rase best plak....aku egt nk letk kat blog application twitter tu..tpi x reti plak....dgr kate fb nak tutup dh bulan 3 nih..so aku kelam kabut wat twitter...sng sket kalo pape kan....ok la...tu je kot...take care..salam alls...:)

No comments:

Post a Comment