Sunday, January 16, 2011

Dulu dan Sekarang

salam alls....aku rndu blog nih............dah brape lame x update lorh....sebab nye aku KEJE...x de MASA langsung...kdg2 kne hntr duk umah mak cik aku...mcm mne nak update kan?kesian baby aku ni...terabai..mcm aku gak..selalu terabai oleh Prince...smpai incik Zack dah update blog pun aku x tau..betape sengal nye aku ble dh kje...punyeb la bz mcm aku dh jd manager jer...seyes sakit pale ble dh kje...esok aku training dlm department len plak...customer service..mmg masak la aku...kne maki ngan customer...sabor2..jnji gaji dh nak dekat...n maybe bonus menyusul..aku dpt ke bonus tu??ntah la..hope dpt la...heheh....

dulu leh je on9 lame2...lagi satu hal...pc umah ni rosak..cm ne nak update?laptop adek aku bwk g ptptl...die dh start study...cian aku..kalo dpt bonus,leh la beli lappy baru...huhu.....angan2 la cik qyra..trus kan...skang ni g kje..balik makan,gosok baju,tgk tb sket2....tdo...x pernah2 hdup aku tdo kul 10...skang dh leh tdo kul 10..mmg seyes berubah giler..haha......lawak2...x pe la..for my own good...rndu nak chat ngan kawan2 n "skandal" kat ym..pergh...ade ker???jwapan nya mmg x la...giler ko...mati kne ngan Prince....

ok la..sory sgt2 alls...salam....:)

No comments:

Post a Comment