Thursday, January 20, 2011

Selamat hari Thaipusam..

salam alls...sht ke hari nie?korang cuti kan??g mane2 x?aku duk umah jer..rehat kan bdn n otak..esok kembali berperang kat opis tu...smlm aku dh dpt email under company...n dpt my own pc with nama aku dlm system yg company aku pkai....best2..x best ble kne buat kerja...huhu...x pe la...belajar2...gaji nk dekat dh..jeles tgk dorg dpt bonus...aku x confirm pun lgi..nk dpt bonus cm ne kan??sabor aje la...seperti yg korg tau....aku dh tukar duk department len...tpi still under export team la..cume dri operation masuk customer service..pening ooo...layan kerenah customer mcm2 pangai...nk kne pkir lagi...mcm mne nak buat untung...pergh...mmg terbaik3 la....tu la name nyer kje....stress...

gaji ni egt nak g cri hp baru...nak cri kat ne eh??klang mmg byk...tpi jalan jam plak..serupe beli kat sni2 jer...kakak kat opis tu ckp..kat bayu perdana byk...egt nk usha sne dlu la...aku dah di hasut utk bli bb curve ni...dh murah..tenet pun laju...mmg teringin nak pkai dh ni...td gaduh ngan Prince x sempat nak tnye die....tu  la..kerja gaduh hari2...x de kje kan ktorg nih??lagi jauh,lagi ske perang...dekat esok2 x tau la mcm mne??ok la...x de bnde nak citer dah...selamat menyambut thaipusam pada kakak indian kat opis aku tuh...esok korg dh boleh makan daging balik..x yah vege lagi....heheh....ok la..salam...:)

No comments:

Post a Comment