Saturday, November 10, 2012

hazami??apekah??

salam..happy besday to me..happy besday to me...fuhhh...tiup lilin da...hahah...da 22 thn...tq ya allah panjang kan usia hambamu ini...

semalam aku borak la dengan mr min..aku dapat paksa dia sing untuk aku..so sweet..puii....baru aku tau entertainment mamat tu level 0..sampai lagu dia minat pun dia x tau nyanyi..sadis ok?budak engine mmg macam ni ke?tau la subject korang hardcore..tapi jangan la sampai ape pun x tau..macam duduk dalam gua tau...haha..

lepas tu aku pun baik hati la nyanyi kan..macam besday dia plak..aku kena nyanyi..choyy..aku nyanyi lagu ni..

...tidak mungkin ku berpaling lagi...
...salah sangka yang di rencana kan.

tetibe dengan excited dia jerit..haa..org tau..ni lagu hazami kan?aku trus terdiam..aku terpikir..aku salah nyanyi ke?pastu dia diam..aku da start bantai gelak sampai nangis2...apakah hazami??tu zamani la woi..mmg truk budak engine sorang ni..jauh beza tu zamani vs hazami...mmg x bole tahan..care dia jerit confiden habis..sekali salah...

mmg funny tau mamat ni..spontan habes...mmg truk dia kena bahan dengan aku semalam..siap warning kalau aku tulis dalam blog..dia nak suruh member dia yang study network security hack blog ni..ugut tahap dewa punya..sory la..orang sikit pun x cuak...haha..janji dapat tulis..kenangan di malam besday...

yang lagi x tahan..dia bajet aku x tau toolbox tu ape..please la weii..orang ni bukan lembik sangat sampai toolbox pun x tau..korang tau ke?toolbox tu kotak yang ade screwdiver,playar tu semua
.mamat ni ade benda tu sebab die kan budak engine mechatronic...bercinta dengan alat2 tu je la hari2...dia ketawa bila aku cakap aku tau..bangga eh sebab orang tau?org kan genius...haha..

ok la..letih senyum sambil menaip citer ni..teringat semalam..lawak..tq for the great moments mr min...appreciate sangat...daaa people..

p/s: jangan hack blog orang tau..org x sengaja citer pasal dia...haha...

No comments:

Post a Comment