Sunday, November 25, 2012

contact lens

salam people..lama x update.aku pegi holiday sampai ke langkawi nun..tu yang x boleh nak update..ingat nak citer pasal langkawi..tapi macam malas..so..x yah la...haha..aku x de beli ape pun kat sana..cume tangan shaking gak la nak rembat set pinggan mangkuk tu..sini mahal kot..kat sane tinggal separuh harga..tapi bile pikir...bukan kawen lagi..so tunggu la da kawen..tempat pertama shopping dengan laki ialah....LANGKAWI....Siap la laki aku nanti..hahhaha...

aku ni specky..pakai spek sejak form 1...mule2 rasa best sebab beza dengan budak len..dorang x cool sebab x pakai spek..sekali da lame pakai cool menda...nyeksa jiwa je..kalo tertinggal..mak aii..azab nak tengok ape pun x boleh..tuhan da tarik satu nikmat..sedih...so..adik2 aku pun specky...kitorang memang ade gene rabun..haha..tapi dorang bajet hot sikit..sebab boleh pkai contact lens...aku je x reti..da try banyak kali tapi x brani nak letak..ade sekali tu..berjaya masuk.nak bukak mata pulak x boleh..rasa adr benda berjalan dalam mata..mata aku memang sensitip sikit..x bole ade benda asing..habuk masuk pun aku da tenyeh mata bagai nak gila..ni kan pulak contact lens tu..tapi kalau nak compare spek dengan lens..lens much more dangerous.x boleh kotor..x boleh kering..nak tido kena bukak..aku x de la nak jage benda2 leceh macam ni..x koser..bek aku pakai spek je...hilang pun senang nak cari..

moral of the story is..sedar la kekurangan diri sendiri..x guna nak cantik tapi menyakitkan...so stay je la dengan spek tu..beauty is pain..hate it...daa ollss..

p/s: go harimau malaya...:-)

No comments:

Post a Comment