Wednesday, April 25, 2012

Kartun febret…

Salam all…aku kt opis ngn mata kelabu sbb x bwk spek rni g kje…ngong btul…pe pun x bole…korang msti ske lyn katun kan??aku kureng sket katun2 ni..ade certain2 katun je aku lyn…mcm kt bwh ni…

1.tom n jerry – ni pling best..walaupun basic citer ni sme je setiap episod,iatu tom akan kjr jerry…tp cre tom yg bdoh2 tu wat aku gelak..mmg super duper bdoh si tom tu…jerry yg kecik tu pun leh lps…ayah aku pun lyn citer ni…die msti ktawa..mcm bdk2 pun ade…katun ni kalo spe2 psg kt tb, stu fmly bole duk sme2 tgk…nk cri ank ptung jerry la..comel..
2.doraemon- ni pun aku tgk dri kecik smpai skang…gila lme citer ni…ko ulg la episode yg sme ke,brg majik yg sme ke,aku still lyn..sbb doraemon comel sgt…mgrib2 msti nyanyi lagu ang ang tu…isyh2…x elok…org mgrib solat.aku dok ang ang…skang da jrg tgk…
3.power rangers- ni x kira katun kot..tp aku still aggp ni katun sbb x real pun cite dia..aku dlu power rangers kuning..adek aku pink..kdg2 bole tkr biru..dia htm..mcm bdoh2 pun ade ble egt blik…sengal…pling x bole bla..setiap kali power rangers klh..msti ade robot dorg dtg..dorg pun msuk dlm robot conrol robot tu…x logik…tp tu la hakikat nya…zaman bebudak..mne tau pe..
4.sailormoon- ni aku hfl lagu dia lgi.punya ketagih tgk….spe ajr aku tgk pun x tau..ade super2 girl lak..mcm geli pun ade…tukar2 baju…bogel lak tu…haha…sengal gila…
5.tomato man – ni lg lame cita dia…tp skang da x de kot cita ni….katun ni comel sgt..sbb kepale die tomato wrne oren trg sgt2…ade pkai sayap kt blkg dia…mcm batman tu…haha…comel…
6.anak-anak sidek- ni best. psl badminton..komik pun bce…cite katun pun layan..kesian bun sbb slalu kne buli…walau pun bun x ske main badminton wktu kecik2,tp skang ni dia la yang pling berjaya antara adik beradik dia yg len kan?

Ok la…tu je kot…aku ske tulis enrty merepek mcm ni…sbb aku ngntuk kt opis..asek nguap je..x tau nk wat ape da…nak mayap mls lak..ok la..choww..salam…J


p/s : entry buat smlm tp bru tregt nk post hari nie…

No comments:

Post a Comment