Friday, September 30, 2011

thanks all

salam all...semalam aku cuti...terpkse sebnr nye...ikut kan x mau bazir cuti...tp aku dah nak konvo..so g la unisel tu nak setel pe yg patut....yuran n duit konvo smua da setel...cume tgu hari je...semalam g pun setel borang2..x wat appointment...men terjah jke mentor aku...naseb die ok...cme kne tggu lme sket..x pe la..jnji ade..pastu slip spm lak tgl...debor mak...naseb mentor aku ade smpn copy satu...lega2...

kat sni...aku nak ucap kan banyak2 terima kasih la kat mentor sepanjang zaman aku,puan latifah yg byk tlg aku setel hal konvo...nyaris nges ble ckp aku x dpt konvo thun ni...sadis...thanks gak kat h.o.p aku yg aku x pernah knl sblm ni...haha...tq puan..kat kakak2 admin n kat kakak finance tu...toce2....

yang paling utama ialah AYAH aku..sbb usung aku ke hulu n ke hilir....jap2 g stu...g sni...sehari suntuk aku kt sane...mmg mencabar n dugaan la...sabar2...konvo lagi sush dari belajar rupe nye,,,hmmm...ok la...tu je kot..doakan smua nye berjalan lancar..

salam...

No comments:

Post a Comment