Sunday, April 21, 2013

meatball abang burn...

salam people..lama tak update..malas seperti biasa..oppss..lupa nak gebang..cik miza rajin bukak blog aku...terharu sangat..bukak bila rindu aku konon nye..muntah...bukan tak tau..bukak bile ade krisis dengan tunang je..ye tak jaa??haha

tak kisah la..hari tu..aku ada la bukak blog cik epal...saja..ade nampak pasal patung line tu..hajat hati nak beli..nak letak kat meja opis...aku kan hantu teddy bear..nak letak ats katil..da penuh..sampai jatuh2 lantai kate ko...tapi dia tak update lagi pasal benda tu..so hari2 la tunggu..sekali tengok dia update pasal benda lain...

pasal menu baru kat kedai bege bakar abang burn..sebelum ni pernah je dengar pasal kedai ni...tapi aku tau jauh dari umah..shah alam kot..semata mata nak pegi sana beli bege..tak payah la...gilo name nye..bukan aku pregnant...tapi bila tengok meatball tu..terliur gak..cam sedap..aduus...

naseb abang burn tu ada web site..aku pun bukak..usha2 sikit..last2 jumpa ada cawangan kat bandar botanic...ok la..cantikkkk...tak de la jauh sangat kan...pergi2..beratur...ohh mak ai..cina penuh..sedap sangat ke..kawasan situ memang ramai orang cina duduk..market strategy dia memang jalan la...good job...beratur pun tak da la lama mana..tapi bege yang aku nak da habis plak..order je la bege original..aku ni tak makan bege daging..peghakkk sikit...haha..order je ayam..tak mau cheese...tak reti makan cheese..orang kampung tegar..lahir kl..tekak kampung tak ingat..haha..

order gak satu set meatbal..ade gak gambar..tu pun gambar lepas kena balun setengah meatball tu..tak sabar2 pelahap...lain kali pegi sane nak order meatball je..sedapp oo sos dia..lain macam...

ok la..korang yang tak pernah pegi lagi tu..pergi la try..tak rugi seba melayu punye kedai..sedap pun sedap...harge pun not bad...selamat mencuba...daaaa....


No comments:

Post a Comment