Monday, February 4, 2013

Doakan kebahagiaan mereka....


salam all...hidup solo salah satu punca malas nak update blog....bole??haha...dasar pemalas...sekarang ni...rasa layu gila..nak pegi kerja malas...nak bergerak pun rasa berat....entah la...tak tau apa yang tak kena...but rasa pelik tu makin menjadi jadi...maybe persekitaran aku yang pengaruh emosi aku..

benda yang aku nak selama ni dan tak aku give up...aku still tak dapat...aku tak tau sampai bila nak tunggu...bendera putih memang dah standby...tunggu masa nak berkibar...fed up kot...stress...semalam sampai sakit kepala la pikir semua ni...bohong and idiot kalau aku cakap tak jeles tengok orang lain happy...they get the right person to share everything...hurm..sadis...dunia akhir zaman...lelaki yang boleh dijadikan suami tu makin pupus..lomah jantung den...

ex-office mate aku pun da tanya...bila nak kawen dik??aduhai kak...calon pun tak dak...memang serabut perut oii...aku baru nak masuk 23 tahun ni...orang lain yang da 30an tak kawen lagi tu lagi la stress agak nya...sekarang ni family aku diam je..tak ada sebut apa2...so..safe sikit..

masuk 2013 ni...ramai pulak yang settle down...half settle down pun ada...macam sepet and qery..they move to next step in their relationship..memang patut la pun..dorang da lama sangat kenal...and rasa nya they will get married in this year...alhamdulillah...wish luck to them...

harapan aku satu je...aku dapat jumpa jodoh aku macam orang lain..maybe lambat but i'll wait for him...dear allah...kalau dugaan ni yang Kau beri untuk jodoh kan aku dengan lelaki terbaik...aku redha..aku tunggu...tq allah...give me strength for this....wish me luck for this year mission...to find the right one...salam people...:)

No comments:

Post a Comment