Saturday, May 7, 2011

shopping fever.....

salam alls...pe cer??gigi aku dh ok sket...bgun td trus siap2 kuar ngn adek aku..p shopping..sakan oo...200++ gak aku hbes..dapat la 2 psg kasut...2 psg baju...satu beg baru..padahal beg bulan lepasade lgi..aku nak beli satu baju ni..tpi hrge mcm taik..korea style..smart doh....bgg je...kang kalo beli duit mlyg lgi..mntk duit kat Prince...die wt pekak je..bf pe ntah...x pernah lgsung rse nak hulur duit...tensen je...aku tpu die ckp kuar ngn boy bru....boy bru bg duit utk shopping..biar die bgg...pdhl kuar ngan adek aku jerk.....haha..sengal oo...

ni pun byk lgi rse nak beli..ade je x puas..geram2..nape la gaji aku sket sgt...kalo byk kan best..bole shopping mcm2...wawa..mak aku kat sarawak..cm org bujang je...sedap2 enjoy kat sne...hemo2...geram aku....suh beli kan baju...last2 ckp beli kek batik je..sadis....

ok la...nanti de mse aku update lgi..salam...

p/s:ade sesape x nak jdi skendel aku??leh teman aku shopping...wawa....

No comments:

Post a Comment